Mórahalmi túra

A május 1-i hosszú hétvégére terveztük az idei év első fürdőtúráját. A társaság nagy része már pénteken elindult Budapestről, majd Solton találkoztunk a Dunántúlról érkezőkkel. Napsütéses, igen szép időben motorozott a társaság Mórahalomra, ahol csatlakoztunk az előttünk érkezőkhöz. Szombat reggel 09.30-kor indultunk Szekszárd irányába. Útközben rövid pihenőt tartottunk a hajósi pincesoron, majd átmotorozva a szekszárdi Duna-hídon, megérkeztünk az előre megbeszélt találkozási ponthoz, ahol már vártak a szombat reggel Budapestről induló társak.  Az így kiegészült csapat innen Siklósra motorozott, a tavasszal balesetet szenvedett klubtársunkat, Oberritter Mikit meglátogatni.  A kedves, családias fogadtatás után rögtön megnéztük a garázsban árválkodó Adventure-t. A látvány lehangoló volt, de rosszabbra számítottunk. Csodálatos ebéd várt Ránk a kertben, a siklósi vár ódon falai tövében. Kis beszélgetést követően búcsút vettünk a motorokat fájó szívvel szemlélő Mikitől, majd indulás, a mohácsi kompon át Mórahalomra. Napsütés, 30-fok és egyre erősödő DK-i szél volt a jellemző időjárás.   Érkezésünk után nem sokkal befutott a Budapestről szombat délután indulók csapata, így a teljes társaság a fürdő felé vette az útját. A meleg vízben kellemesen áztattuk magunkat, végül mindezt megkoronázva, egy jó vacsorával zártuk a mozgalmas napot. Vasárnap 09.00-kor elindult a csapat, kik keletre, kik nyugatra , ill. voltak, akik még tudtak maradni  egy kis pihenésre.